Monday, May 18, 2009

.: tERinGAt kAt aDk aKu :.

masa aku dgr corus lagu ni kan.....
aku teros ter ingat kat adk aku yg study kat poli arau...
huhu.....


aku kau - aizat

Kau dan aku adalah satu tak kira apa
Segala rintihan aku engkauselalu ada
Biar kata memisah kita

Biarkan saja
Kerana terbiasa

Mengejar mimpi yang pasti
Akan aku sentiasa merasa
Kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti walau di mana kita berdiri
dia dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti

Semua tak terang di mataku
Walau warnanya menyala
Ingin merasa namun tak akan cuba
Biar kata memisah kita

Biarkan saja
Kerana terbiasa
Akhirnya nanti…

Biar sampai akhirnya nanti
Wooo…
Biar sampai akhirnya nanti


1 comment:

  1. ecece...aku lak xpna ingat kat adik aku wlaupon sang die da pandai shuffle..

    ReplyDelete